Kyurion
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kyurion

Egy steampunk világban játszódó szerepjáték
 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 Kasztbónuszok gyakorlati megvalósítása

Go down 
SzerzőÜzenet
Bob Rendrobot
Admin
Admin
Bob Rendrobot


Hozzászólások száma : 165
Join date : 2014. Feb. 21.

Kasztbónuszok gyakorlati megvalósítása Empty
TémanyitásTárgy: Kasztbónuszok gyakorlati megvalósítása   Kasztbónuszok gyakorlati megvalósítása EmptySzomb. Márc. 01, 2014 7:11 pm

Ha előbb itt kötöttél ki, ajánljuk figyelmedbe a Kasztok részt, ahol ugyebár vázlatosan le volt írva, hogy miben különböznek egymástól. Nos itt velősen meg lesznek magyarázva ezek a bónuszok és megvalósításaik. Az alábbi sorrendet fogják követni (A sorrend az egyszerűtől a bonyolultig megy, éppen ezért változott az elrendezés):

  • Civil
  • Kiborg
  • Orvgyilkos
  • Mechanista
  • Tudós
  • Politikus


A civilnek nincsen semmi konkrét előnye azon kívül, hogy szabadon oszthatja el a plusz egy pontját. A civil azoknak van, kik nem tudtak még választani a többi közül és később szeretnék eldönteni, azonban ennek ellenére játszani szeretnének.

A kiborgok táposak. A kiborg specifikus felszereléseik (kezek, lábak) nem foglalnak helyet felszerelés cipelésnél, így több dolgot vihetnek egyszerre magukkal. Végül is, hogy nézne ki, ha egy kiborg otthon felejtené a bal lábát? A testrészeik szívósak, sokáig bírják törés nélkül és általában passzív bónuszokat nyújtanak. Amennyiben a testrészek aktív szereppel bírnak, általában vagy magas az energiaköltségük vagy magas az újratöltési idejük. Ha küzdelem során szeretnél jeleskedni, akkor a kiborg a neked való kaszt. (A győzelem persze nem garantált, ha az ellenfeled ügyesebb nálad akkor is elver, ha kiborg vagy.)

Az orvgyilkosok vérdíjjal rendelkeznek és ingyen bejutással a feketepiacba. Amellett, hogy játékosok közül csak ők tehetnek fel tárgyakat a feketepiacra, nem ez a legnagyobb bónuszuk. Az orvgyilkosoknak nem kell engedély semmilyen fegyverhez és illegális fegyvereket is szabadon hordhatnak. Ez azonban nem zárja ki azt, hogy ha egy rendrobot lefegyverzi őket, akkor nem veheti el az illegális felszereléseiket. Az engedélykötelesek közül mindig maximum egyet veszthetnek el, amennyiben nincs engedélyük. Ha például hat engedély kötelessel indulsz kalandnak (és egyikhez sincs engedélyed), akkor orvgyilkosként csak az egyiket fogod elveszíteni, ellentétben a többi kaszttal. Emellett rendelkeznek vérdíjjal is. Minél magasabb a vérdíjuk annál több dukátot kapnak kalandjaik végén. (Vérdíj bónusz.) A vérdíjat rendrobotok kiiktatásával és politikusok megtámadásával lehet növelni.

A mechanisták új kütyüket tudnak feltalálni. Ezt alkatrészekből tehetik. Alkatrészeket a piacon tudnak vásárolni, de emellett kalandjaik után is kapnak. Az alkatrészeket szabadon kombinálhatják a bejelentőben aztán vagy kisül belőlük valami vagy nem. A mechanisták döntik el, hogy mely alkatrészeket kombinálják és melyikből mennyit. (Egy kütyüből 1-10 db-ot érdemes) Ha a mechanista például hatot kombinált egy olyan alkatrészből, amihez öt kellett, akkor a hatodik is elveszik.

A tudósok új találmányokat tudnak létrehozni nyersanyagokból. Ez lehet az injekciótól kezdve, a biológiai fegyveren át az új, mechanisták által felhasználható alkatrészig akármi. A dolog ugyanúgy működik, mint a mechanistáknál, tehát a bejelentőbe kell írni és szabadon el lehet dönteni, hogy melyik nyersanyagokat kombinálják és melyikből mennyit. Itt azonban nem a számuk fontos, hanem az arányuk. Például ha egy anyag három (3) x és egy (1) y az ugyanúgy előállítható hat (6) x és két (2) y-ból, azonban hét (7) x és két (2) y-ból már nem. A tudósoknál fontos figyelembe venni, hogy nincs törtszám, tehát ha valami öt (5) x és hat (6) y-ból készíthető, azt nem lehet kevesebből.

A politikusok NJK őröket tudnak maguknak bérelni, akik velük együtt harcolnak. Az NJK őrök között például lehet olyan, aki körönként egyet támad, de lehet olyan is, aki adott körönként egy bizonyos tárgyat használ. Egy politikusnak maximum három ilyen őre lehet és mindegyik őrnek más a havi bére. A bérük általában a fizetésnél vonódik le. A politikusok emellett pártot is alapíthatnak némi befektetéssel és politikai kampányt is indíthatnak. Minden területnek van egy adott pártnak egy adott befolyása, legyen az játékos vagy nem játékos párt. Választások havonta vannak és a legmagasabb százalékkal rendelkező párt kapja a város felett az uralmat. A befolyást hirdető felületek bérlésével (szintén havi költség) és sok egyéb dologgal lehet növelni (majd az ügyes politikusok rájönnek), azonban ha sikerül megszerezni a befolyást, akkor az adott város dukátot fog termelni a politikusnak és kicsivel megnöveli a befolyást a környező városokban is. A befolyást azonban nem könnyű megtartani, hiszen más pártok ugyanúgy folytatni fogják törekvéseiket.
Vissza az elejére Go down
https://kyurion.hungarianforum.com
 
Kasztbónuszok gyakorlati megvalósítása
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Kyurion :: Általános :: Ismertető-
Ugrás: